2 Step Up - Film İnceleme







Ben 2 Step Up en özel galası tarama gitti tesadüfen You Can Dance düşünün Yani tüm Top 12 finalist (Avustralya) ve dürüstçe biriydi kötü aşağı şimdiye kadar gördüğüm film, eller kötü dans film I 'Bugüne kadar sadece indirme ve bilgisayarınızdan izlemeye değer film türünün olduğu görülmektedir. Hatta sadece Youtube sahneleri kesti. Tüm konuşuyor BS atlamak ve muhtemelen insanlar yine de izlemek için gitmek tek nedeni vasat ve overdramatized dans dizileri gidebilirsiniz olmasıdır. Tamam, bu yüzden muhtemelen hedef kitle değilim. Ben bir sokak dansçı ve benim diğer mürettebat üyesi Chux olarak, söyleyebilirim "Eğer sokakta değilseniz, bir sokak dansçısı değiliz." Belki de sadece göz önünde, yüksek beklentileri vardı Jabbawockeez dahil edildi ve bunların 30 İkinci nokta filmin en iyi parçası oldu. Bu ve Chase'in (Robert Hoffman, You Got Served sınıfında) serbest yalnız. Başrol oyuncuları sokakta eksik onlar filmde iddia cred, donuk ve düz. Orada gösterilen çok bölünme veya mide oldu ama en azından konuşurken bok beni deli (ve ben bok eğlenceli türünü anlamına gelmez). Ve Cassie, rolüyle çok işe yaramaz ise, o daha iyi olurdu onu karakter kötü orospu popüler adam eski kız arkadaşı, ya da belki de tamamen filmden onu hurdaya olabilirdi, bu prolly bir fark olmazdı. Hikaye? Ne hikayesi? Orada yaklaşık 3 ana dans sahneleri, tüm bu etkileyici değildi trambolin ile ilk vardı ve biten bok bir parçası oldu. Onlar Omarion en yağmur sahne aldı You Got Served , çok daha fazla insan ve daha bir çok yağmur ve daha uzun bir rutin ekledi. Tabii, dans serin ama tüm bu taze değildi. Ben Sydney sokaklarında ve savaş çok daha iyi gördüm. Ben izlerken düşünüyorum Amerika'nın En İyi Dans Mürettebat ve 360 Mürettebat Freestyle Battles birkaç hafta önce, bu filmde dans için benim standartlar, bu nedenle canlı serbest dans savaşlar ya da sokak grubunun bir çok izlemek olmayanlar o kadar kötü değil vitrinler (yani Kabamodern ve Jabbawockeez - youtube onları) Bu yüzden gerçekten sevmiyordu sırf ben izlemek için değil diğer insanların tavsiye edeceğim anlamına gelmez çünkü F *** tüm kendi karar verme yeteneğine sahip ve bunu teşvik . Aslında ilk tamam olduğunu düşündüm ve tüm bu üzerinde sh * ts.
Share this article :
Etiketler: , , , , ,

Yorum Gönder

 
Destek : TOPlist Telif Hakkı © 2013. film izle online film izle - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.
  tv yerli dizi izle