Spiderman 3




Örümcek Adam film kesinlikle çizgi roman hikaye değişti. Filmin ilk izlerken, ben çizgi roman bağlamında alışılmadık olan, daha bencil ve nafile olarak Peter Parker'ın tasviri ile mutlu değildi. Şu anda, Peter Park o (o 24 Jack Bauer gibi tür var) intihar olmayan bir merak o kadar çok bok geçer. Ben iyi bir film yapmak için gerekli olduğunu kabul edeceğiz değiştirildi bazı olgusal noktaları, aşağıdaki gibidir: Venom kostümü en iyi "kozmik" biriydi Beyonder (ile Secret Wars savaş sırasında elde edilen bir yabancıdır serisi Marvel) ortaya koymuştur. Örümcek Adam kötü adamlar öldürmek istemiyor, o dayak ve toz haline bile, o nihai adım atmış geri tutan (aslında, bu çizgi roman ölen insanlara göstermek için nadirdir). Harry Osborn daha Örümcek Adam (spidergirl) kızıdır ile arkadaş Normie Osborn (Harry ve Liz Allan oğlu) tasvir gibidir. Gwen Stacy ilk Green Goblin (Norman Osborn) tarafından öldürülür. New York halkı nadiren Örümcek Adam tarafında olmuştur. J. Jonah Jameson her zaman kötü adamlar oluşturmak Örümcek Adam gibi insanlar olduğunu söyleyerek bir noktaya olmuştur. Ve böyle devam eder. Bana elinden geleni yapar bir film hikaye ile Örümcek Adam tarihinin biliyorum ve o hayran ne bağdaştırmak için zor. Film ile bir sorun, Marvel Universe gelen diğer karakterler ile kesmemeli olmasıdır. Bu Gizli Savaşları veya Infinity Gauntlet, Savaş, ve Marvel süper kahramanlardan bir grup bir araya gelip hikayeler daha mantıklı (örneğin, Venom symbiote kökenini açıklayan) yapmak Crusade serisi gibi filmler için harika, ama olur Ben bir lojistik ve bütçe kabus olurdu sanırım. Yarım film boyunca, hikaye kitabı beklediğiniz doğrultusunda alır. Bir aşağılanmış Eddie Brock ile reddetti symbiote bağlar Venom, daha sonraki yıllarda tanıtılan havalı kötü adamlar biri olmayı. Sandman belirsiz bir kötü adam olduğunu. Ve Örümcek Adam kötü şans bir çalışma vardır ve her şeye rağmen sonunda sürekli ama zafer yağmaya başlar. Bir keresinde benim yorum eleştirdi çizgi roman (Ben Örümcek Adam çizgi roman çok sayıda kendi) ve bazı diğer gözden çok onları bağlı Batman serisinin bir yorum yazdı. Ben göz ardı ya da olumsuz değil bir deneyim dayanır, ve bunu kitap uzun bir geçmişi bağlamında film yerleştirmek yardımcı olur düşünüyorum: Ben teklif bakış açısı oldukça benzersizdir. Eğer Örümcek Adam destan size üç filmlerde gördüğünüz ötesinde ilgileniyorsanız Yani, ben sadece kreasyonlar ne kadar karmaşık ve mitolojik görmek için Örümcek Adam büyük hikaye yaylar bazı satın öneririz.
Share this article :
Etiketler: , , , , ,

Yorum Gönder

 
Destek : TOPlist Telif Hakkı © 2013. film izle online film izle - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.
  tv yerli dizi izle