Harry Potter ve Felsefe Taşı









Bu bir film bir kitap çevirmek için, son derece zor, eğer mümkün değildir. Sorun kişinin hayal gücü ile ilgisi var: bir kitap kelimeler son derece kişisel ve subjektif görüntüleri hatırlatmak ve onlara formu vermek için üçüncü bir şahıs tarafından herhangi bir girişimi kadar hayal kırıklığı biter. Harry Potter ve Felsefe Taşı bu konuda bir istisna değildir, ama neyse ki, sunulan görüntü harika ve kendi başına harika olduğunu. Film kesinlikle kitap yapılır: Harry Potter (Daniel Radcliffe), üvey ailesi tarafından kötü muamele genç bir çocuk, o özel olduğunu öğrenir ve yaş geliyor ... o sihirbazlık öğrenir Magic (!) en Hogwart Okulu'nda, Quidditch oynuyor ve kötü bir despot sihirbaz (babası olduğu ortaya açılmıyor kim) savaşır. Film titizlikle hiç belki Joanne Rowling'in kitap, en iyi uyarlamalar biri sadık kalır iken, bir resim bin kelimeye değer olduğunu atasözü burada geçerli değildir. Çoğunlukla, Quidditch maç kadar bebek Harry Potter ilk zafer, ayrıntıları bir çok atlanır. Ne ile sunulan özenli bir çaba Rowling serisi inşa ettiği büyülü bölge ile göstermektedir başka bir (bazen çok hızlı) bir sahneden bir sıçrama olduğunu. Açılış sırasını gösterir Örneğin, Profesör Albus Dumbledore (Richard Harris) bir sokakta ışıklarını kapatmaya, Profesör McGonagall (Maggie Smith) bir kedi olmaktan onun gerçek formuna değişen ve Hagrid (Robbie Coltrane) onun uçan Harry getirerek motosiklet, biz gerçekten Lord Voldemort'un en düşme kutlama gösterilen değil. Bu eleştiri ama sadece bir gözlem değil, aslında, ben bir Harry Potter kitapları aşina ise bunu özellikle iyi olduğunu düşünüyorum, ama filmin başında porsiyonlarda aciliyet duygusu vermek yok. Ben teknoloji film yapımcıları mümkün Diagon Alley ve Gringotts Bankası, hareketli resimler, Hogwarts Kalesi, Seçmen Şapka (Leslie Phillips), kalesinde hayaletler (bir cameo dahil olmak üzere dahil olmak üzere Harry'nin dünya harikası, yapmak için etkin nasıl hayret John Cleese), vb Fluffy üç başlı köpek, çirkin trol, ve. Ben en az birkaç kişi hayal olarak canlı mümkün olduğunca hayata sağlayarak, X-Men veya nasıl Grinch Stole Christmas filmlerde aynı şekilde, Harry Potter filmi özgün kılan teknoloji olduğuna inanıyorum . Ben ekrana yansıtılan ne hayal ve ne çoğu gerçekten colinear değildi, ama izlemek, zaman zaman inanılmaz yüzden, hala soğuktu. Film, ancak, Harry, bir süpürge, bir oyun kazanan anahtarıdır Altın Snitch, özellikle zor-catch topu, sonra bir Arayıcı yerini oynadığı ilk Quidditch maçı ile aldı. Oyunun ilham tasviri son derece iyi benim hayal gücü ile örgülü, ve oradan, karanlık Lord Voldemort (Richard Bremmer) ile Harry'nin ikinci karşılaşma hikayesi daha az parçalanmış ve daha uyumlu bir şekilde kuşatmıştı. Son çatışma, ve ne Harry ve arkadaşları oraya yapmak zorunda, izlemek için bir zevktir. Bu ödeme dikkat için, kitaptan ana değişiklik Hagrid'in ejderha bertaraf ve elde edilen sonuçları nasıl ilgisi var. Olduğu gibi hayaletler de burada olsa filmin çalışma süresi verilen daha küçük bir rol oynar, ben şaşırmadım parça ihmal edildi. Know-it-all Hermione Granger ayakta gibi genç yol oynayan aktörler Emma Watson ile, iyi performans verir. Yetişkin aktörler kadar zaman verildi ama hepsi mevcut katı performansları değildir. John Williams skoru basit ama etkilidir. Set tasarımı, sinema ve görsel etkileyici. Yönetmen Chris Columbus Rowling'in kitap terlemek büyük ekran Enid Blyton benzeri atmosfere getiren büyük bir iş yok. Harry Potter ve Felsefe Taşı izlemek için harika bir film. Ben kitap ile yakından tanıdık birinin bakış açısıyla bu görülüyor ve ben bu hikaye tamamen yabancı olmak izlemek için güçlü bir hak olduğuna inanıyoruz, bir seçim Ben dört kitap birkaç okudum verdik yok kez. Kesinlikle büyük ekranda bunu kontrol ve daha önce banyo gidiniz emin olun.
Share this article :
Etiketler: , , , , ,

Yorum Gönder

 
Destek : TOPlist Telif Hakkı © 2013. film izle online film izle - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.
  tv yerli dizi izle